Søker personer til et juniorstyre i Grüner ishockey

Vil du være med å bygge en ny juniorsatsning i Grüner?

2022-06-08
JohnnyFredriksen

Vil du være med å bygge en ny juniorsatsning i Grüner?

I årsmøte 7.april ble det vedtatt en prøveordning hvor Grüner hockey skal ha et eget juniorstyre. Prøveordningen organiseres som et toårig prosjekt, med oppstart sesongen 2022/2023.

Juniorstyret ledes av Thomas Berman, med Jørn Hammarstrøm som første styremedlem. Vi ønsker oss 1-2 personer til, og gjerne en som har barn i de yngste lagene (2015/2016) og/eller jentelaget. Det viktigste kriterier er at du har lyst til å bidra til å bygge en aktiv og inkluderende idrettsklubb på Løkka, hvor barn og foreldre trives.

Dette er en gyllen mulighet til å være med på skape en junioravdeling fra bunn av. Første oppgave er å lage juniorstyret sitt mandat, som vi skal legge frem for styret for godkjenning. Under finner du noen foreløpige tanker; innspill ønskes varmt velkommen

Kan dette være noe for deg?

Har du lyst til å høre mer?

Send en e-post eller ring Thomas Berman

m. 90787982 / e. tpberman@gmail.com