Pressemelding fra Grüner Ishockey's damelag

Grüner Ishockeys damelag tar steget: satser på både spill i Eliteserien og i 1. divisjon kommende sesong!
Vi trenger flere spillere - har DU lyst til å være med?
2020-06-04
JohnnyFredriksen
Etter et par sesonger i toppen av kvinner førstedivisjon, så har lysten til å måle krefter med eliteserielagene meldt seg. Med stor spillerstall og et mål om å skape et godt tilbud til de yngre jentene i Grüner i framtiden, mener vi at dette er den rette veien å gå.
Vi trenger imidlertid noen flere spillere for å kunne ha to solide lag, og søker derfor kontakt med deg som kunne tenke deg å være med på neste sesongs eventyr!

Har du lyst til å høre mer og snakke helt uforpliktende med oss om spill for Grüner Damer (både Elitelaget og Førstedivisjonslaget), så benytt skjemaet under, så tar vi kontakt!
Vi gleder oss til å høre fra deg !
Har du spørsmål før du sender inn skjemaet: Ta kontakt med: Margaret eller Bente via Messenger.

Ønsker kontakt vedr. spill for Grüner damer sesongen 2020/2021

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket