MATERIALFORVALTER SØKES TIL A-LAGET

Materialforvalter til a-laget

Vi søker etter en person til å fylle en av lagets viktigste oppgaver - nemlig materialforvalteren.

2018-04-18
Trond-ErikLarsen250

Å jobbe som materialforvalter høres kanskje ikke umiddelbart ut som drømmejobben, men for veldig mange er dette en veldig morsom måte å ha en viktig og interessant jobb med tilknytning til den idretten man er glad i. Som materialforvalter innen idretten har man faktisk et betydelig ansvar, og spiller en rolle som både utøvere og trenere verdsetter og setter utrolig stor pris på.

Jobben som materialforvalter medfører varierte oppgaver, og vil være skiftende. Jobben er en deltidsstilling/sesongarbeid med aktivitet i sesongen som er fra midten av august til starten av mars.

Arbeidsoppgavene i korte trekk;

Skøytesliping

Holde orden på utstyr og at dette er på plass før trening/kamp

Følge opp at garderobe og utstyrsrom holdes ryddig

Vask av tøy og håndklær etter treninger og kamper

Vi leter etter deg som ønsker et engasjement i ishockeysporten. Du er pliktoppfyllende, du liker å holde orden og du ser en verdi i å legge til rette for utøverne.

Du er gull verdt for laget. Du er kanskje vår viktigste ressursperson, og du betyr også mye sosialt i laget.

Vi tilbyr et meget godt miljø og en ambisiøs spiller- og trenergruppe.

Lønn etter avtale.

All nødvendig opplæring vil bli gitt.

Nysjerrig? Ta kontakt med oss.

Mail: trond.erik.larsen@grunerhockey.no

Trond-Erik Larsen, Daglig leder, Grüner Ishockey

Ingen aktiviteter tilgjengelig for øyeblikket